השבוע יצא לדרך פרויקט העיצוב המשותף של CO.CO והמחלקה לעיצוב אופנה במכללת שנקר. קבוצה רחבה של סטודנטים משנה ג’ משתתפת בקורס מיוחד שנקרא “יוצא מן הכלל” בהנחייתה של עידית ברק ואנה סולו.
הקורס מבקש לבחון את הפער בין עיצוב קונספטואלי הנעשה במסגרת אקדמית לבין “העולם האמיתי” שבו הלקוחה והמעצב מנהלים דיאלוג שיוויוני לגבי רעיונותיהם, רצונותיהם וחלומותיהם.

במסגרת הקורס הסטודנטים התבקשו לעצבו דגם אחד “יוצא מן הכלל” ובמקביל להציע דגם נוסף בפרשנות ארצית יותר תוך שמירה על כתב ידם ובהתאם לנושא השראה על פי בחירתם.

הדגמים הללו עלו לפלטפורמת ההצבעות של CO.CO ובאמצעותה ינהלו הסטודנטים דיאלוג אתכן, הלקוחות הפוטנציאליות. המטרה של הפרויקט היא מחד ללמד סטודנטים שבקרוב יצאו אל חייהם המקצועיים, להנגיש עיצוב מצוין תוך הקשבה למתלבשת העתידית, והתאמה לצרכיה ולשלוט בכפתור הווליום הפנימי שלהם. ומאידך להעניק ללקוחות להנות מפריטים יחודיים בסדרות קטנות של מי שיהיו בקרוב השמות החמים בעולם העיצוב.
הפרקטיקה המקובלת בתחום היא שהמעצב יוצר בחשאי, מתלבט עם עצמו, ובסוף לוקח על עצמו את עלויות הייצור והסיכון הפיננסי. אנחנו בCO.CO מאמינים שאפשר וצריך לעצב אחרת. שיתוף וחשיפת הרעיונות לפני הייצור מבטיח מינימום מלאי עודף ומאפשר לתת ללקוחה את המחיר הנמוך ביותר. מזעור הסיכון הכלכלי משרת קודם כל אתכן, הלקוחות, מונע עודפים, מיטיב עד מאוד עם הסביבה ומאפשר למעצבים לעתיד לעסוק במה שהם הכי אוהבים – עיצוב. כל השאר, עלינו.
אנחנו מקוות שתרתמו לפרויקט המשותף, תשתפו ותישתפו. ההתרגשות אצלנו בשיאה. לא כל יום נופלת בחלקנו ההזדמנות לתמוך בפרויקט חברתי חשוב שכזה, עם מחלקה משובחת לעיצוב אופנה שנכללת זה שנים ברשימת בתי הספר המובילים בעולם, שבסופו כווולם יוצאים נשכרים. הצביעו!

תמונות מהפרוייקט

חדש בחנותלחנות

2 תגובות על “‘יוצא מן הכלל’ | חגיגת עיצוב ישראלי

התגובות סגורות.

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן