לא תצעדו לבד

מילון טקסטילי שימושי

henleys
כפתרה הגולשת ברכות אל עבר העמק הקסום בגוף
1951Oxford davidge
כל החתיכים ב-1951 בהנלי

הנלי והן לך

גבירותיי וגבירותיי, קבלו בבקשה את “הנלי” אהובתי. רבות מאיתנו אוהבות אותה, פשוט לא יודעות לקרוא לה בשמה. אז בבקשה: חולצת הנלי מאופיינת בפתח צוואר עגול נטול צווארון, ובמרכזה כפתרה הגולשת ברכות אל עבר העמק הקסום בגוף. דומה לחולצת פולו רק בלי צווארון. מספר כפתורים לאורכה של הכפתרה מוסיפים לה גוון ספורטיבי מחד ומרחיבים את מרחב הסקסאפיל מאידך. מסביב, הכל אפשרי: שרוולים ארוכים או קצרים, גיזרה רחבה או קרובה לגוף, ארוכה או קצרה, הכל הולך. כל עוד אותו המפתח עם אותה הכפתרה נשמרים במקומם. חולצות ההנלי עשויות בעיקר מבדי טריקו סרוגים למיניהם, בכותנה או תערובות אחרות.
החולצה נטולת הצווארון ובעלת המפתח של 2-5 כפתורים הנצה לראשונה במאה ה 18כבגדי שינה לגברים כפיג’מה הראשונה שויתרה על הצווארון. בהמשך הפכה לחלק מחליפות האימון של החותרים האנגלים שהגיעו מהעיירה הנלי ששכנה על גדות נהר התמזה, ומכאן מקור שמה. על הקאמבק לימיינו אחראי ראלף לורן שהחזיר את החולצה לחיים בשנות השבעים, וכיום היא פופולארית עד מאוד ונוכחת כמעט בכל קולקציה של רשתות האופנה. ההנלי פנים רבות לה, מן שילוב מושלם של קז’ואל וסטייל, אבל הטוויסט הוא בכפתרה המגניבה שנותנת לוק של כורי פחם משופשפים בדרכם למסיבת הקוקטייל. חולצת ההנלי נפוצה בתחילת דרכה בקהל המין הגברי, אך אומצה במהרה על ידי קהל המתלבשות ביומיום, וכמו הרבה דברים שנשים עושות אחרת מגברים, We wear it better.

 

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן