ההפתעות שנולדות מאוצרות השוק הם הפארק האתגרי שלנו שמדיר שינה מעינינו, מחסיר פעימה ושומר אותנו בערנות גבוהה. אז מה יצא לנו הפעם?

היום ומחר תוכלו לבקר אותנו במתחם ולהנות מהקולקציה החדשה לסתיו. אחרי השקה לוהטת אמש, שבה מילאו את המתחם חובבות אופנה וקוראותיה הנלהבות של העיתונאית שלי גרוס, נשמח לקבל את פניכן בסופ”ש הפתוח ולהציע את מיטב המעדנים שרקחנו בניצוחה של השפית דליה קפוזה. סגנון הבישול שלנו מתאפיין באיסוף חומרי גלם תאורטיים וממשיים, בהתאם למצאי העומד לרשותנו בשוק הפתוח, שמתחיל במרחבי הרשת בואכה נחלת בנימין. האוצרות שמזמנים הרחוב ויד המקרה, הם שמרגשים ומפעילים את הדמיון. ההפתעות שנולדות מהאוצרות הללו הן רכבת ההרים שלנו. הפארק האתגרי שממריץ את הדם, מדיר שינה מעינינו, מעלה לגבהים, מחסיר פעימה ושומר אותנו ערניות וצעירות לנצח.
זאת יש לומר לזכותו של עולם הטקסטיל במדינתנו רוויית ההייטק. הציוד המסורתי משנת 1962, ההון האנושי שזוכר עוד איך פורשים שבלונות קרטון עלי שולחן, מכונות התפירה שזקוקות לניעור ורענון הזיכרון באשר לתפקידן בעולם, הפיילות המפויחות המשמשות לצביעת כפתורים, סרטים ובדים שסטו מצבעם, כל אלו משמרים עולם ישן שקיים רק איפה שכבר לא מייצרים טקסטיל בכלל. במדינות שמתפרנסות מייצור בגדים עבורנו אפשר למצוא מכונות ממוחשבות, קווי ייצור מתוחכמים ללא מגע יד אדם, הון אנושי שעולה הון קטן מאוד, והכמות היא המלכה. אבל מי רוצה את התהליך המנוכר הזה? אנו, המעצבים העצמאיים, המותגים הקטנים, שוחרי האופנה, אנו שומרי הסף של כל הנוסטלגיה הזו שלא תיעלם לפתע.
אז מה אפשר למצוא בקולקציה, בין השאר:


חולצות אריג מכופתרות – החולצות האלו בבדי נקודות, פסים או תחרה, הן הכרח בכל מלתחה. בדרך כלל מותגים לא ממהרים להציע אותן כי הפערים בין האיכות הנדרשת לעלות המצויה ומכאן למחיר שהלקוחה מוכנה לשלם, קשים לגישור. אנחנו מייצרות אותן מהעונה הראשונה, ומכרנו אותן ב-300 שקל. העונה הורדנו את המחיר ל-250 שקל כי יש לנו ודאות גבוהה שתקנו אותן, ולכן אין צורך לתמחר סיכון ומלאי וסייל.


מכנסיים מודפסים – העונה הצלחנו ללקט שלושה דפוסים נפלאים שהתקבצו לידי כמות זעירה, כך שמכל מידה וצבע יש יחידות בודדות. החדשות הרעות – מידה 46 נמוגה, החדשות הטובות – אנחנו נערכות לייצר אותם שוב בבדים חדשים, רק שייגמרו החגים. גם הם התחילו את דרכם במחיר של 400 שקל ומחירם בעונות האחרונות 350 שקל.

 

חולצות פסים – בדי הסריג (בסריגת סינגל לקוראות החרוצות מן השבוע שעבר) התחלקו בין שני הדגמים שהוצעו למכירה מוקדמת ב-PRE-SELL בהנחה משמעותית. בדרך כלל תעוזת הרכישה מראש אינה תוקפת את לקוחותינו למרות הפיתוי שבמחיר. הפעם, החולצות בעיצובה של שלי גרוס שברו את השוק. ואם לא מספיק, מסתבר שסריג הריב (פטנט לארכאיות שבינינו) הגיע בצבע נייבי בהיר. יפה, בהחלט נותן טוויסט אופנתי, אך לא מה שהצענו. וכך גם המלאי שהיה התכווץ למחצית.
כמובן שהקולקציה רחבה ועשירה בחולצות ללא שרוול, שמלות, חצאיות מודפסות, סריגים עשויים במכונה חצי ידנית, נעלי סירה מעור זמש בצבעים מרהיבים במחיר 270 שקל, צעיפים במחיר נחמד של 100 שקל, סינרים מושקעים לשותפים הגברים שלנו שיבשלו את ארוחת החג, תכשיטים וכמובן קולקציות הסתיו החדשות של המעצבות האורחות שלנו תמי חומסקי, נפתול ואנג’לי.
כשתבואו היום או מחר לבקר אותנו, תמצאו מתחם ממורק ושמח, לבוש חג והומה בגדים. לא תחושו בסימני החרדה, כאבי האכזבה, חסרון הבדים ושברון הלב על המידות שסטו מן הדרך. כל אלו הם החלקים שמספרים את סיפורו של עולם הטקסטיל, סיפורה של תעשייה שלא קמה לה חלופה למלאכת כפיים ופרנסה. אבל הסיפורים האלו, הם שמרצפים את דרכנו בבואנו לבנות מודל כלכלי חדשני, הוגן, שקוף ומלא בסטייל.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן