התמזלנו עד מאוד! ביום ראשון אסע יחד עם משלחת יזמיות לעמק הסיליקון. דריה הניג שקד גייסה את חצי העמק לפגוש, לסייע, לתמוך ולהתעניין, מאה שמונים נשים מוכשרות נרשמו, עשרים ברות מזל יסעו.

אין שום דבר נשי במיוחד במיזמים האלו. סייבר, אפליקציות, ביוטכנולוגיה, מדיה חברתית ואי קומרס עולים על מטוס. השאלה מדוע יש צורך לייחד משלחת נשים לממלכת הטכנולוגיה וההשקעות היתה לגיטימית לולא העובדות.
בעולם שבו אמריקה העדיפה פרא אדם בוטה על פני אשה מקצוענית ומוכשרת ממנו לאין ערוך יש לעשות מעשה. בעולם שבו 14% מהפרופסורים הן פרופסוריות, 6% ממנהלי החברות הציבוריות הן מנהלות ו 3% מהיזמים הן יזמיות, אי אפשר להגיד שיום יבוא והזמן ידאג לאיזון. יש להביא את היום. האיזון המגדרי חשוב לכולם, אבל בראש וראשונה לגברים. צריך לשחרר אותם מהתחרות, מהמחוייבות להצליח, לנהל, להתעשר. צריך לאפשר גם להם להרוויח 33% פחות ולבלות עם הילדים. הגיע הזמן שגם הם יוכלו להרשות לעצמם לבחור במקצועות שקרובים לליבם אך אינם מתגמלים.

אז אנחנו נוסעות בתקוה לעורר ענין, ללמוד, להכיר או לגייס משקיעים. אנחנו נוסעות – אוסף נשים מפרגנות, מתלהבות, שישבו בארוחת הבוקר וידברו על ניהול, פיתוח, מודל עסקי, ילדים, וכן, גם על מה נלבש.

summit

מה אורזת כל יזמית מתחילה ומתקדמת?

3 חולצות מכופתרות-אחת מחוייטת, אחת קז’ואלית ואחת מיוחדת
ז’קט קליל
גולף כיפי
חולצת שמתאימה ליום ולערב 
מכנסים לפגישה ומכנסים ליום שכבר נמאס ללבוש מכנסיים לפגישה

 

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן