היא התחילה בקיצור נמרץ, אבל כמעט כל משפט שלה גרר שאלה נוספת: מה זאת אומרת “מצאת את עצמך עם תואר שני”, “מאיפה את מכירה את מרב מיכאלי”, ובעיקר מה פירוש “מוזמנות להצטרף ל IBI“? כל הפרטים אצל  אלה אלקלעי, שותפה 240, ואתן לגמרי מוזמנות להצטרף

מגלה בת כמה?
53

מאיפה?
כפר מרדכי (בין גדרה ליבנה – אי ירוק בים).

משהו על המשפחה
חיה עם בן זוג, ילד אחד עדיין בבית 2 כבר פחות, 2 כלבים, 5 סוסים.

איפה היית ומה עשית?
נולדתי במשגב עם, התבגרתי ברמת השרון, זכיתי לשרת בצבא כמורה חיילת בבית ספר שדה עין גדי. המשכתי בתלם: לימודי תואר ראשון בביולוגיה באונ’ ת”א ומיד אחר כך לתואר שני בפיזיולוגיה ופרמקולוגיה בבי”ס לרפואה באוניברסיטת ת”א.

פרמקולוגיה בבית ספר לרפואה? את רוקחת?
לא, אני ביולוגית, אבל התואר היה על תעלות כלוריד שנמצאות בתאי עצב. בדקנו מה משפיע עליהן, כך שתיאורתית ניתן לפתח סביב זה תרופות. משם מצאתי את עצמי אנליסטית של תחום הפרמה, עם תואר נוסף במנהל עסקים.

רגע רגע, לא כל כך מהר. אנליסטית של תחום הפארמה איפה?
IBI

וגם, בואי נודה, אף אחת לא “מוצאת את עצמה” עם תואר שני…
דווקא נדמה לי שהרבה נשים ואולי אנשים מוצאים את עצמם עם תואר שני. אהבתי ללמוד, כיף להיות באוניברסיטה, ממילא אי אפשר למצוא עבודה משמעותית עם תואר ראשון בביולוגיה, ולכן ברירת המחדל היא להמשיך. דווקא לא להמשיך לדוקטורט הייתה הסטייה מהתלם. זכיתי להתפתח מקצועית יחד עם ההתפתחות של שוק ההון הישראלי. כשהתחלתי לעבוד היה לנו מחשב אחד, והמסחר היה בזירות פיזיות וכמעט אך ורק מקומי.  אחר כך עברתי לנהל את מחלקת המחקר של IBI ולעסוק בפיתוח עסקי בתחומים רבים ומגוונים של שוק ההון . 
לפני כארבע שנים,  בדחיפה חזקה של מרב מיכאלי , הקמתי פורום פיננסי לנשים במסגרת בית ההשקעות IBI . מוזמנות להצטרף.

איך מרב משתלבת בסיפור? ולְמה בדיוק אנחנו מוזמנות להצטרף?
הכרתי את מרב משידוך של חברה שישבה איתה בהנהלת שדולת הנשים – גוף חשוב שעבר עכשיו התרעננות חשובה בהרכב הוועד המנהל, ואני מקווה שנשמע עליו יותר. מכמה חודשי פעילות ספורים למדתי על מגדר יותר מאשר ב 50 השנים שקדמו להן, ועל כך אני אסירת תודה.
אתן מוזמנות להצטרף לפורום הפיננסי לנשים “תשקיעי בעצמך” שאני מנהלת במסגרת עבודתי ב IBI, בתקווה שיצטרפו אלינו יותר נשים כלקוחות וכדי שיותר נשים ירגישו נח להשקיע, להבין את השפה, להשתתף בשיחה על חברה וכלכלה שכל כך חשובה לכולנו.
CoCo היא בהחלט חלק משמעותי מהתובנה המשותפת לכולנו – שאנחנו צריכות להבין יותר ולפעול בכמה מישורים בכדי שהפעילות העסקית תחזק את החברה ולא רק את הכלכלה.

מה כתוב על כרטיס הביקור הדמיוני שלך (בלי צניעות בבקשה)?
אסתפק באמיתי – סמנכ”ל פיתוח עסקי בבית ההשקעות IBI, יו”ר חברת ניהול התיקים IBI, חברה בועד המנהל של הקרן החדשה לישראל ושל ארגון מעלה.

ואם היה לך כרטיס באתר שידוכים?
לא היה

מה השפיע על הטעם שלך?
חוסר הנכונות להסתכל בראי גורם לכך שעד היום אני לובשת בעיקר מה שאומרות לי ולא ממש גיבשתי טעם של עצמי

הכי אוהבת ללבוש?
בגדים נוחים

עם מי את הולכת לקנות בגדים?
נשים שאני מעריכה את דעתן המקצועית על מה נכון לי ללבוש לעבודה. ממליצה על הבלוג 8:30

אוגרת או מוסרת?
אוגרת למרבה הבושה

פריט הכי יקר בארון 
אין לי מושג

אם היית יכולה לשנות דבר אחד בעולם?
הייתי מאריכה את הפיוז האנושי

מישהו להיפגש איתו?
פרופסור דן אריאלי

מה את מאחלת לבתך?
שתמשיך כמו שהיא full steam ahead

מילה על כסף
כסף = חופש

בקשה/  אמירה/ משהו ל co.co
רעיון טוב ביצוע מעולה שמחה וגאה להיות שותפה


 פעם בשבועיים אני נפגשת כאן עם אחת השותפות שלנו לשיחה קצרה על עצמה ועל המשותף לנו (אופנה, בגדים ו co.co, כמובן). הנסיון המצטבר מראה שבדרך כלל מדובר בחצי שעה טלפונית, ולמרבה העונג כבר קרה שיצא ממנה דייט לקפה. מוכנות “להסתכן”? כתבו ל-info@collectivecollection.com והשאירו גם מספר טלפון. יהיה כיף. 


 

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן