בסוף נתתי לאנני לנצח: רציתי אינפורמציה מקובלת (איפה ומה למדת, מה את בדיוק עושה בעבודה), אבל מי יכול על מישהי שבכל פינת משפט מוצאת עוד משהו מצחיק להגיד או לספר? כרטיס הביקור המורחב ששלחה לי במייל נראה מרשים מאוד, אבל לידו מיד שלחה צילום שלהתואר הכי חשוב שעשיתי  אגרוף תאילנדיולא שכחה להוסיף שקיבלה את התעודה רק מפני שהמורה ריחם עליה. קבלו את פניה מחייכות של שותפה 602 – אנני ריס.

מגלה בת כמה?
ברור!!! 47!

מאיפה?
נתניה. עיר עם מיצוב קשהאבל נולדתי בשטרסבורג (צרפת, על גבול גרמניה, אם כי זה לא עושה אותי דייקנית)

ועלית ארצה מתי?
בגיל 18, ישירות לאוניברסיטת בר אילן. שנה חופש על חשבון ההורים….

משהו על המשפחה
הדבר היחיד שמעלה על פניי חיוך שבא ישר מהנשמה. אחים, אחיות, אחייניםאושר.

ובתעודת הזהות מה כתוב?
ג + 2. שתי בנותאוריאן, בת 22 בעוד חודש, גרה כרגע בתאילנד ועובדת שם. נעם, בת 19 , כרגע בשרות לאומי בעמק בית שאן ובעוד חודש טסה לה לאוסטרליה לשנת שירות במלבורן. אחת בלונדינית, אחת  שאטניתשונות. מישהו שרצה להעליב אמר לי השבוענו, כולן בורחות ממך‘. צחקתי. אני רצה אחריהן כמו אווזה.

איפה היית ומה עשית?
בא לי לענותהייתי פה כל הזמן“… מאז שאני קטנה אני זוכרת את עצמיכאן” –  בשביל המשפחה, הילדים, הבן זוג. מה עשיתי? הרבה שעות ספיניג שהשאירו לי ברכיים שחוקות ,לפחות 1000 אקלר מוקה éclair au café , ספרים אין סוף, סידור מגירותלהנאתי אני עובדת בשיווק.

וברצינות?
התחום שלי הוא שיווק להיי טק ומוצרי צריכה. אני מלווה חברות עם הנהלה נשית (כבוד לי) ועובדת באופן קבוע בחברת היי טק (אני סמנכלית. שונאת את הtitle – , מה לעשות)

מה כתוב על כרטיס הביקור הדמיוני שלך (בלי צניעות בבקשה)?
Holly Golightly מטיילת. בגלל השמלה השחורה, המשקפיים והשיק!

ואם היה לך כרטיס באתר שידוכים?
בערב בנות אחד התברר לי שאם אכן הייתי כותבת את הכרטיס לפי ראות עיניי מעולם לא היה לי סיכוי לפגוש אף אחדאני כנראה אמיתית מדי. הייתי צריכה להעלים את הבנות שלי, להיות רזה, חושנית, ספורטיבית ומצחיקה, אוהבת טיולים ובילויים. אז כנראה שהייתי כותבת: “מחפשת גמד גינה שאשמח לראות אותו כל בוקר

מה השפיע על הטעם שלך?
הקטלוג של  La Redoute , זה היה קטלוג בן 500 עמודים שהיינו מקבלים פעמים בשנה הביתהמין מגה בורדה כזה. מעבר לזההשיק הצרפתי, האלגנטיות הקלאסית של אמא שליואיך לאהקיץ הישראלי.

הכי אוהבת ללבוש?
פיזמות. קונה לכל החברות. אי אפשר להיות מתוקתקת ביום ולא בלילה.

עם מי את הולכת לקנות בגדים?
לבד. זה לא בילוי חברתי אצלי. אני מאוד עניינית.

אוגרת או מוסרת?
זורקת סדרתית, מוסרת, מוסרת

פריט הכי יקר בארון
צעיפים של הרמס וסיכת דש בצורת פרח ממשי שאחותי קנתה בחנות מעצבים בפאריז.

אם היית יכולה לשנות דבר אחד בעולם?
World peace?  זו שאלה שיש לתת עליה את הדעת, אבל בהחלט חינוך לסבלנות ולסובלנות.

מישהו להיפגש איתו?
ביל קלינטון מרתק אותי. דומה לבעלי לשעבר ונתן זכות קדימה לאשתובטוח היה מעניין. אבל אם הייתי צריכה לבחור רק אחתהאמא המחבקת בהודו (מאוד אשמח)

מה את מאחלת לבתך?
לבנותיי: שתמיד יראו את היופי שבהן, שינצלו את כל הברכות והטוב שאלוהים בירך אותן בהם, שיפרחו, שיצמחו ושתמיד ידעו עמוק עמוק כמה אני אוהבת אותן ושהן האושר וגאווה שלי.

מילה על כסף
עדיף תמיד עםבלי שזה יפגע בשיקול דעת.

בקשה/  אמירה/ משהו ל co.co
קונספט מדהים. מעריצה צרופה של צפרא והצוותוכן בקשה קטנה…. תייצרו עוד מכנסי שרוואל כמו האפור והשחור דמוי עורפריטים חובה.


 פעם בשבועיים אני נפגשת כאן עם אחת השותפות שלנו לשיחה קצרה על עצמה ועל המשותף לנו (אופנה, בגדים ו co.co, כמובן). הנסיון המצטבר מראה שבדרך כלל מדובר בחצי שעה טלפונית, ולמרבה העונג כבר קרה שיצא ממנה דייט לקפה. מוכנות “להסתכן”? כתבו ל-info@collectivecollection.com והשאירו גם מספר טלפון. יהיה כיף. 


 

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן