שותפה כזו עוד לא היתה לי: כזו שאומרת בקול רם צלול ובהיר שתפקיד חייה הוא האימהות. שהוא המשמעות והעיקר. וזה לא שהיא “רק” טיגנה שניצלים. הלן פרצ’יק, שותפה 508 – אמא גאה לשלושה

מגלה בת כמה? 
בטח 🙂 באביב הקרוב 59

מאיפה?
במקור מחולון , עם הנישואים עברנו לרעננה למשך 12 שנה, ומזה 20 שנה בראש העין.

משהו על המשפחה:
נשואה ליוסי ולנו שלושה בנים: עומר- 31, עידו- 28 ושי 25 . עומר נשוי לעדי, ויש לנו נכד מתוק בשם רון, שמסב לנו המון אושר.

איפה היית ומה עשית?
ברווקותי ועד להולדת בני הבכור עבדתי בשיקום שכונות ביפו, וכרכזת סקרים במודיעין אזרחי.
כשנולד עומר בכורי, לא עבדתי כשלוש שנים (רק קצת בעזרה בשיעורים לילדי עולים במרכז קליטה רעננה). לאחר מכן למדתי קורס מתווכים בנדל”ן ובמשך כשלוש עשרה שנים עבדתי כמזכירה במשרד נדל”ן. היה לי חשוב לעבוד חצי יום, מתוך בחירה למלא את תפקידי כאמא באהבה רבה. כשהילדים גדלו מעט יצאתי לעבודה במשרה מלאה. בשלוש עשרה וחצי השנים האחרונות אני עובדת בחברת נס טכנולוגיות. התחלתי במספר תפקידים באדמיניסטרציה ותפעול, ובחמש השנים האחרונות אני משמשת עוזרת מנכ”ל במשרה מלאה. מאז ומתמיד הרגשתי שתפקידי העיקרי והמשמעותי בחיים הוא תפקיד האם. קריירה לא הייתה אף פעם בעולם המושגים שלי. במהלך השנים עשיתי תואר ראשון במדעי ההתנהגות באוניברסיטת תל אביב, למדתי גישור, משאבי אנוש, קבלה. המימוש העיקרי שלי הוא כאם, והמשני בעבודה מחוץ לבית.
בחצי השנה האחרונה הקן התרוקן, ואני ממשיכה לעשות את כל מה שאני אוהבת וכמעט תמיד עשיתי : לימודים, התנדבות, ספורט, טיולים בארץ ובחו”ל, מוזיקה, הצגות, הרצאות – הרבה בזכות הקהילה שיש לנו בשכונה הצבאית בראש העין – ממליצה בחום על חיי קהילה .

מה כתוב על כרטיס הביקור הדמיוני שלך (בלי צניעות בבקשה)?
אמא.
וככזו, לא משנה מה את עושה – תעשי אותו הכי טוב שאת יכולה, תקשיבי לקול הפנימי ולא ללחצים החברתיים.

ואם היה לך כרטיס באתר שידוכים?
לא היה – מאד קשה לי עם שיווק עצמי.

מה השפיע על הטעם שלך?
אמא תפרה וסרגה לנו בילדותנו, וזה נתן פתח ליצירתיות שלי: אהבתי לבחור את הבדים – הצבע המרקם, לחשוב מה עושים. הסתכלתי מסביב, אבל אף פעם לא עניינו אותי טרנדים. אוהבת פשטות ונקיון באופנה, עם איזשהו טוויסט מעניין.

הכי אוהבת ללבוש?
מכנסי ג’ינס או חאקי וחולצה לבנה.

עם מי את הולכת לקנות בגדים?
לבד ובשקט. לפעמים מגיעה עם חברות לco.co “בתור הסטייליסית” ואז קונה גם לי- לא עומדת בפיתוי 🙂

אוגרת או מוסרת?
הרוב מוסרת. יש לי כמה פריטים שווים שעל אף שאני לא הולכת איתם אני שומרת, כמו למשל חצאית מקסי בצבע זהב/שמפניה עם עיטור בתחתיתה, מבר מצווה של הבן לפני 15 שנה .

פריט הכי יקר בארון
החצאית, שעלתה לדעתי 1200 ₪ אז

אם היית יכולה לשנות דבר אחד בעולם?
לגרום לאנשים לאמץ את: “ואהבת לרעך כמוך “כאסטרטגיית חיים.

מישהו להיפגש איתו?
הנשיא אובמה.

מה את מאחלת לבתך?
יש לי רק בנים – שילכו אחרי הלב והאמת הפנימית ושיהיו מאושרים.

מילה על כסף
כיף שיש אבל זה לא הדרייב שלי.

בקשה/ אמירה/ משהו ל co.co-
מאד אוהבת את החנות – נעימה ומזמינה. הנשים שבה שמקרינות נועם ואווירה ביתית שקטה ונינוחה, בצרוף מקצועיות וחפות מגינונים מיותרים. אני אוהבת את הפשטות והיופי שבבגדים, ומאוד אוהבת ומתחברת לקונספט החברתי. מאמינה שנתינה חברתית היא מעמודי התווך של חברה בריאה.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן