חלק בלתי נפרד משגרת יומו של היזם, או לפחות היזם העני, הן הפגישות עם משקיעים, או כאלו שמכירים משקיעים, או חברים של חברים שפעם השקיעו בהם והיום הם שמחים לעזור. משיצאת לדרך עם רעיון, שותפים יעדים ותוכנית – החל השעון לתקתק. בעולם הממהר שלנו שבו דינו של כל מיזם נגזר בחדות אם לאקזיט או לטמיון, ויפה שעה אחת קודם, נדרש היזם לייצר לעצמו אין ספור מפגשים והזדמנויות על מנת להגיע בסופו של דבר לרגע המכונן האחד שבו מישהו יגיד I DO

כן, זה קצת מזכיר את תקופת הדייטים, שרבים מהם היו מיותרים, ליתר דיוק כולם, מלבד אחד. יש יזמים שסובלים מההכרויות הכפויות האלו והסמול טוק הנלווה לכל מפגש. אני דווקא נהנית. מכירים אנשים שאף פעם לא הייתי מכירה לולא CO.CO הקטנטנה שלנו, מתפנים לאתנחתא של קפה וארוחת בוקר בבוטיקי מזון אקזוטיים, ומחליפים מידע ורעיונות עם אנשים מעולמות שונים וחלומות שונים. מכל פגישה אפשר לצאת עם קשר או תובנה או בדל מחשבה שיכולים להועיל עד מאוד. לפני כל פגישה כזו אני מתכוננת היטב, משננת את הנתונים, ומתרכזת בדבר החשוב מכל – מה ללבוש.

כמעצבת אופנה בעבר ויזמת אופנה בהווה זו דילמה מורכבת במיוחד. מעוצב ומסוגנן מדי עלול ליצור את הרושם שחלילה אני מתעניינת בבגדים ולא בעסקים, סולידי ומיובש בודאי שלא מתאים, לכן נראה שהפתרון הסביר ביותר הוא פשוט ללבוש חולצה לבנה. יש משהו מאוד נקי ומכבד וקלאסה בחולצה לבנה. (וזה כמובן הכי קל). אלא שמנעד הלבנות על הספקטרום נע בין המגוהצת למשעי בסגנון כבוד השופטת ועד הלוק הקול קז’ואל של טי שירט בייסיק משובחת. ויש להתאים בקפידה את החולצה הנכונה לפרופיל המשקיע.

על מנת לחסוך מכן את הייסורים שבפיצוח קוד הלבוש המתאים לפגישות עסקים ולאפשר לעצמכן לדלג על מפת יחסי הכוחות בין  אופי הקרן, תפקידו של בר הפגישה, גילו והיקף עסקיו, ובעיקר על מנת שתוכלו להתרכז בהכנת התכנים של הפגישה, אני שמחה לחלוק איתכן את חוקי החולצות הלבנות שלי

tsafra1

חולצת אריזונה היא לכאורה חולצה מחויטת קלאסית עם טוויסט ספורטיבי שתורמים הכיסים. אך המרכיב הסודי המנצח שלה הוא הבד המקומט. שאגב, נשאר כך גם לאחר הכביסה, ולכן מצריך טיפול מינימלי – גיהוץ חד ומדויק של קו הצווארון. בתוספת מכנסי חאקי מחוייטים את נראית הכי אמריקה שיש. ברור שאת מוכנה לרוד שואו בחוף המערבי.

tsafra2

חולצת העטלף היא פיס מעט קונטרוברסלי. רחבה מאוד, קצרה מעט ובעלת צווארון צר במיוחד. אם לובשים אותה סגורה וחמורה, היא בהחלט נותנת את המראה המתוחכם הנחוץ. לפגישות שישי בבוקר אפשר לאזן אותה עם ג’ינס משופשף במידה.

tsafra3

טי שירט קליפורניה היא חולצת כותנה בסיסית ואיכותית ומתאימה לפגישות מעט יותר סוציאליסטיות. נגיד עם קרנות חברתיות. אלא שיש פה פרובלמה. טי שירט לבנה נראית במיטבה כשהיא חדשה. כן, ככל שידיכן ענוגות וכביסתכן מלטפת – עדיין אין מראה הלפני כמראה האחרי. ולכן מזל גדול שמחירה של החולצה נוח – 90 ש”ח, ולשותפה שכמוני הוא נוח עוד יותר. כן, אני מודה, יש לנו הנחה מיוחדת לעובדים. אני רק מקווה שמבקר המדינה לא יגלה את זה כי הנחת העובדים מגלמת הטבה שלא משלמים עליה מס. וזה יכול להגיע לעשרות שקלים בשנה.

ובפעם הבאה שתראוני חולפת על פניכן בחולצה לבנה תוכלו לנחש מאיזו פגישה חזרתי.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן