פרחים בצבעים עמוקים ורווים משרים אוירה קייצית קרירה ומפתה. ההדפסים וההשראה שתהלום סוף שבוע אביבי-סגרירי זה ותצנן אתכם עד סוף הקיץ שירה ברויאר


מימין:חולצת משי בהדפס סחלבים מקולקציית הקיץ של קוקו. צילום: לירון ויסמן. משמאל: צבעוניות רוויה כהשראה להדפסי קיץ: פינטרסט.

מבין אלפי ירחוני ה’ווג’ שעברו תחת ידי בכל שנות טרום האינטרנט והפינטרסט, היו כמה גליונות שהפכו לחבריי הקרובים. כדרכם של חפצים הנטענים על ידי בעליהם במטען רגשי עמוק, גם בכל ’ווג’ כזה היו צילומים שרציתי לגור בהם לנצח. כי מה הוא ה’ווג’ אם לא ביטוי לאסקפיזם טהור ומלוטש ללא רבב?

באחד מאותם גליונות נבחרים, פורסמה אי שם באמצע שנות ה90 הפקת אופנה בשם the dark side of summer. לא זוכרת מי צילם, הדוגמנית היתה קלאודיה שיפר ולכאורה, היתה זו סתם הפקת אופנה של בגדי קיץ, אלא שהיה בה יופי מיוחד. כהה ועמוק, שיחד עם הכותרת, בראה עולם קטן ששמחתי לצלול לתוכו. הצד האפל של הקיץ היה גן פורח קריר ומוצל. הצבעים היו רוויים, הבגדים עוטרו בהדפסי פרחים והאביזרים העשירו את המראה באופי שבטי. הכל היה טבול ביופי קייצי, צבעוני, קודר ואפלולי. שיפר שרועה על ערסל, מציצה בין עלי עץ בננה גדולים, נראתה אחרת מכרגיל. פחות ברבי, חושנית ומסתורית בצל שיחי הפרחים. טבעתי בתוך הירוק המשובץ פרחי פוקסיה. נשבתי בפלטת הצבעים העזה וחיפשתי מאז בכל קיץ, הדפסי פרחים בסגנון דומה לשוא. מה שמחתי לגלות, ביבול האופנתי הנוכחי, הדפסים וצבעים שכמו יצאו מאותה הפקה זכורה לטוב. מהדפסי הסחלבים והפרחים על רקע משי שחור בקולקציית הקיץ של קוקו, דרך ההדפסים המרהיבים של המעצבת העולה סטלה ג׳יין, היצירות בירוק כהה מנצנץ של בית האופנה האיטלקי מארני ועד לשמלה הירוקה, המתנפנפת בפוסטר של H&M .


מימין: שיחים פורחים כהשראה להדפסים. משמאל: הדפסי פרחים על רקע כהה בשמלה מקולקציית הקיץ של קוקו. צילום:לירון ויסמן.


מימין: פרחים לבנים על רקע ירוק שחור צילום: פינטרסט. משמאל: אוירה של גן מוצל וקריר מלא פרחים. צילום: פינטרסט.


מימן: שילובי פרחים בקולקציה של המעצבת העולה סטלה ג׳יין. משמאל: ירוק ככה ועמוק, עשיר ברקמת חרוזים של מרני.


צבעוניות קייצית רווייה, אופי שבטי. צילום: פינטרסט .

חדש בחנותלחנות

תגובה אחת על הפוסט “בצל השיחים הפורחים

  1. רותי אומר:

    כמה יפה לגלות את ״הצד האפל״ הזה של הקיץ!
    רוצה את החולצה וגם את הגינה….

התגובות סגורות.

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן